Friday, September 11, 2009

Twitter'a attığım pati

Kim Kardashian denilen sansar suratlı,koca götlü kız krosunun gazetelerin 3.sayfa haberlerinde cıkan twitter haberlerini görmekten tiksinti içerisinde kalan bünyem nedir bu twitter merakı içerisine girdi.
Etrafımda kullanan birkaç kişiye sorup soruşturup ne olduğu hakkında kendimi tatmin edemeyince ben de gireyim kendim öğreneyim dedim.
Avea bedava mesaj olayını çıkarmadan önce aman tek mesaja sığdırayım diyeceklerimi,nerden boşluğu kırpsam,hangi kelimelerin ünlü harflerini yok etsem sefilliği birden bire hortladı benim için.Karakter sınırı koymuşlar,artık kısa cümleler kurun diyor site sahipleri.Anlatmak istediklerim bir türlü istediğim anlamı yakalayamıyor yahu.Ne zorum varsa anlatmaya çalısıyorum yinede.
Geliştirilen bir uygulamayla orada yazdıklarım aynen durum iletisi olarak feysbuk'a yansıyor enazından iki sitede efor sarfetmekten kurtuluyorum.
Sıkıcı bulduğum twitter'dan neden üyeliğimi silmediğime gelince,erdil yaşaroğlu'nun,küçük iskender'in ve serra yılmaz'ın iletilerini ilginç ve eğlenceli buluyorum.
Bakalım yeni oyuncağımdan nezaman sıkılacağım.
Üyeliğimin linki'de şuymuş : " http://twitter.com/pisice"
Hadi bakalım...

No comments: