Sunday, September 13, 2009

Lovely Complex









Pazar sabahı miskinliğiyle misafirim Rüzgar hanımı kahvaltı sonrası Lovely Complex izletmek üzere pc'nin karşısına oturttum.Büyük nimet bu animefreak.tv.Eskiden serileri ve altyazılarını indirmek için anam ağlardı,simdi beklemeksizin hazıra konuveriyorum site sayesinde.Allah yapanlardan razı olsun ne diyeyim.

Biranda lise yıllarımıza döndük anime sayesinde.Kavga kıyamet komedi ikilisi tadında takıldığı en yakın arkadaşına bir süre sonra aşık olan bir kızımızı anlatıyor anime.

Hayatta pek çoğumuzun başına gelmiştir enyakın arkadaşa aşık olma durumu.Aynı anda ikinizinde dudaklarından dökülen aynı kelimeler,onunla konusurken dünyadan kopmak,yapılacak tüm aktiviteleri onsuz düşünememek,herhangi bir şeyi ilk onunla paylasma hevesi,mutluluk,üzüntü vs.
Bir yandan aradaki cinsiyet farkını gözetmeksizin kurulan iletişim sonrasında ya beni kadın-erkek olarak görmüyorsa korkusuna dönüşür.Zamanında ensesine şaplak attığınız insan ona akan romantik duygularınızı anlayamıyorsa garipsememek gerekiyor diye düsünüyorum.
Yine de ilişki dediğimiz şey havada uçuşan kalpler eşliğinde sevdiceği öpmek,sarılmak,aşk sözcükleri sarfetmekten ileri birşey.Eğer sevgilinle dost olabilirsen senelerce sıkılmadan,sorgulamadan,savaşmadan yürüttüğün bir ilişkiye kavuşabilirsin.Belki bundandır en yakın arkadaşa aşık olma sorunsalı.

Lovely Complex'te en yakın arkadaşa aşkı ilan etme probleminin yanı sıra kızımızın yaşadığı en büyük sorun aralarındaki boy farkı.Malum Japonya'nın çoğu minik insanlardan oluşmakta.172 boyla zaten insanların gözüne dev gibi görünen Koizumi kendisinden 14 cm kısa bir erkeğe(Otani) aşık olunca boy problemi hepten canını sıkmaya başlar.Tek umudu Otani'nin uzamasıyken,sağlık taraması sırasında 2cm daha uzamış olduğu ortaya cıkan Koizumi'nin 2milimetre uzadığı için sevinen Otaniyi görünce nasıl sinir krizleri geçirdiğini düşündükçe gülüyorum hala.

Türk kadını standartlarının üstünde olan boyum yüzünden yakın hissettim kendimi Koizumi'ye.Sıraların en arkasında oturma durumu,eski hayatında zürafamıydın yavrum sen espirileri,sürekli düz taban ayakkabı giyme sorunu,çok iyi bir ilişki yaşayabilecekken boy sorunu yüzünden başlamadan biten hisler misler vs..

Hadi kendi içinde bazı şeyleri aşıyorsun bu defa mahalle baskısı başlıyor" o ne la yanındakini çantan niyetine mi taşıyorsun ehi ehi","aha noktayla virgül","deveyle cüce".Yazık günah yahu,belki çok mutlu bir çifti, ne kadar kötü yönde etkilediklerinin bilincinde olmayan kötü kalpli insanlar bunlar.Takmamak lazım(ühühühühühü).

Herneyse vurdu kırdıdan sıkılan bünyeme ilaç gibi gelen bu sevimli anime 24 bölümlük bir seri.isterseniz www.animefreak.tv adresinden izleyebilirsiniz.

Size boy kaygısı olmadan yaşayacağınız bir ilişki ve bol animeli günler diliyorum.

8 comments:

Ova (Excuse My Reading) said...

ya animeleri izledikçe japonlara daha bir hayran oluyorum, ne manyak millet bunlar ya :)

arinna said...

Anime izledikçe kendini pikaçu sanarak balkondan atlayan cocukları çok iyi anlıyorum.kendileri manyak olduğu gibi bizi de manyak ediyolar :)

Griffith said...

Animefreak büyük nimet hakkaten.anime.gen.tr de şahane bir kaynaktır.Tavsiye ederim.

arinna said...

Anime.gen.tr sayesinde bisürü anime keşfettim bitanedir o :)
Bide anidb.net var geniş kapsamlı,tek eksiği türkçe olmaması(benim için)

Loreathan said...

animefreak sitesini duymamıştım hiç ama online izlemek yerine tüm sezon dvd'de elimde bulunsun, daha bir hoşuma gidiyor.

arinna said...

Hmmms dvd arşivi mi?Açık adres alabilir miyim? :)
El altında bulunması bence de güzel ama bütün animeleri arşivlemeye gerek yok yahu.

Loreathan said...

Evet "arşiv them all" hastalığı yok bende, sadece izleyeceklerimi, sevdiklerimi arşivliyorum ^_^

Loreathan said...

Bu arada tebrikler

http://loreathan.blogspot.com/2009/09/100-uyetakipci.html

^_^