Monday, September 21, 2009

Sweeney Bülent

Ne zaman kuaföre gitsem arka planda ya kral tv'den abidik gubidik sarkılar ya da 80lerden kalma aerobik müzikleri çalar.Bugün fön için uğradığım kuaför abi Leonard Cohen'den "Dance Me To The End of Love" dinliyor,eşlik ediyor ve 90kg'luk bünyesine rağmen etrafımda kelebek gibi sekerek işini yapıyordu.Çok korktum sevgili blog,benim yasantımda buraya kadarmış dedim içimden, ha ümüğümü sıktı ha sıkacak korkusuyla kaskatı oturdum koltukta.İşi bitince tuttuğu aynadan saçıma bile bakmadım,ışık hızıyla kaçtım.
Şimdi sakin kafayla düşününce saygı duyuyorum yahu.Türünün tek örneğine sık sık uğramayı düsünüyorum.Enazından kulak tecavüzü yasatmayan yerler varmış bunu öğrenmiş oldum.

2 comments:

casaubon said...

Rüyadır o... :-)

arinna said...

Biran ben de öyle sandım ama serçe parmağındaki altın yüzük rüya olamayacak kadar gerçekti :)