Wednesday, September 23, 2009

Çocuksuz ve Mutlu


Ne zaman durduk yere annem dünyamı cehenneme çevirmeye başlasa anlıyorum ki akrabalarıyla zaman geçirmiş.Hele ki takvim sayfaları bayramı işaret ediyorsa sırtımı kamburlastırıp bütün tüylerimi dikeltiyor ve gelecek saldırının zamananını kestirmeye çalışıyorum. Nedir yahu bu kadınların çocuklarını yarıştırma hevesi?Eskiden okul,sınav,el becerileri vs karşılaştırılırdı,simdi ise evlenip evlenmediği,çocuk sahibi olup olmadığı masaya yatırılıyor.Bu bayram ailemizi şenlendiren konu doğal olarakta evlilikti.Herkes torun büyütürken ben sizin kedinizi büyütüyorum serzenişleri içerisinde bulunması yetmiyormuş gibi,ablamla beraber bir kaç defa da aile dostlarına bunlara uygun koca bulun derken bastık. Yahu pazardan karpuz mu seçiyoruz allasen?Eskiden erkek arkadas kavramımıza katlanamayan aile bireyleri simdi erkeğin iyisi kötüsü olmaz,armudun sapı üzümün çöpü derken evde kaldınız moduna girmeye başladılar.Yahu hani armut üzüm nerde?Özellikle "sap" ve çöp dışında bir şey göremiyorum ben. Buradan anneme sesleniyorum: Ben hala misafir geldiğinde uyuma numarası yapan,üşendiği için değiştirmediği kıyafetleriyle uyuyakalan,evde yemek yoksa aç yatan,saçma sapan gerçekleştiremeyeceği hayaller kuran,iş yerinde Fragile Dreams kişisine masa altından gizlice nah gösteren,acaba hayatım istediğim yolda mı ilerliyor şüphelerine düşen,dayanamayıp üstüne cıktığı kaydırağı yamultan,gece üşendiği için yıkanma işini sabaha bırakan,oyun oynarken bilincini yitirip gecesini gündüzünü şaşıran,hala idealindeki erkek tiplemesi anime tiplemelerinden oluşan bir çocuğumsuyum.Çocuk benim neyime?

4 comments:

Griffith said...

Şöyle aslan gibi bir Rurouni Kenshin buldun da evlenmedin sanki di mi.Anca kafa şişirsinler.:)

arinna said...

Anime kahramanları kenshin,kiba,howl,haji,ryuzaki'yi bir de bizim yurdum kahramanları kahtalı mıçe,doğuş,serdar ortaç,ajdar gibi tipleri düşününce hayal dünyasında yaşamak çok mantıklı :P

Hect. said...

Hehhehe, bu resimdeki çocuk çok komikti, walla görünce dayanamdım koptum:) çocukluğum aklıma geldi. Yanılmıyorsam, Sezercik filminde oynamıştı, açık arttırmada satılan sıpayı almaya çalışıyordu. Bonbon benim olacak:)

arinna said...

Heheh eşşeğin adı fıstıktı yanlış hatırlamıyorsam :)
Şişko Nuri'den nefret ederdim küçükken ama sonrasında ben de fotoğrafını bile görsem kopar oldum.Film esnasında 22 yaşında olduğunu duyduğumda cok şaşırmıştım