Friday, October 23, 2009

Pilli Bebek




Dün Pilli Bebek Opus Bar'da konser verdi.Hafta içi olduğundan dolayı ertesi sabah işe şişmiş bademcik ve gözlerle gitmiş olmama rağmen onları dinlemek için her şeye değer.Fakat cover yapmasınlar lütfen kendi parçaları fazlasıyla şahane.
Ahh Pilli Bebek ahh..

Olsun
Yorgun gecelerin ardından
Hep aynı yere dönerken
Islak sokaklar boyu düşündüm
Solmuş insanların yüzünden
Gülümseme beklerken
Tren yolları boyu düşündüm


Sanki yıllardır uzaktayım ben
Özlemlerim hep sessiz derinden
Ama yalanlar görürüm hala
Burdan bakınca şu sonsuz dünyaya

Olsun demek de zor artık
Çocuk düşlerimiz yok artık


Erken ölümlerin ardından
Hep aynı yere dönerken
Islak sokaklar boyu düşündüm
Borcum varmış gibi kendimden
Gülümseme beklerken
Tren yolları boyu düşündüm

Sanki yıllardır uzaktayım ben
Özlemlerim hep sessiz derinden
Ama yalanlar görürüm hala
Burdan bakınca şu sonsuz dünyaya

6 comments:

Anonymous said...

Eğlenmek lazım boşver:) Konserler yakınındayken değerini bilmeli ve hep gitmeli :)

arinna said...

Evet :) eşit takas mantığıyla düşününce güzel bir gece için yorgun bir sabahı göze almalı insan.
Haggard konserine üşendiğimden dolayı gitmediğim için çok pişmanım mesela.ühühüh

Anonymous said...

örneğin bayramda istanbula geldim bir saat bile evde durmadım ordan oraya taksimden taksime :) yorgunluk nedir bilmedim tabii edirneye geri dönünce hissettim yorgunluğu :))

Başak Ağın said...

pilli bebek hala duruyor muymuş vay be? eskimişim ben, takipsizlikten düşmüşüm valla.

Mehmet Bilgehan Merki said...

Arinna, sayfanı bugün gördüm. ismin ilgimi çekti. Nerede olduğunu keşfedebildin mi?

Paris said...

Hep aynı yere dönerken
Islak sokaklar boyu düşündüm

Çok güzelmiş sözleri...